Τον Νοέμβριο του 2024 δέχτηκα πρόταση από τα φροντιστήρια Διακρότημα για τη
διδασκαλία Μαθηματικών. Εκείνη την περίοδο αναγκάστηκα να την απορρίψω, καθώς
το πρόγραμμά μου ήταν ήδη γεμάτο με αρκετά ιδιαίτερα μαθήματα.
Τον Ιανουάριο του 2025, με ξανακάλεσαν, εκφράζοντας την επιθυμία να
συνεργαστούμε, αυτή τη φορά για την προετοιμασία μαθητών Β' Λυκείου στο
μάθημα του ΑΕΠΠ, με προοπτική να συνεχίσουμε και στην Γ' Λυκείου την
επόμενη χρονιά και, αν υπάρχει χρόνος από μεριάς μου, να επεκταθούμε ξανά
και στα Μαθηματικά.
Δέχτηκαν πλήρως τους προσωπικούς μου όρους: να χρησιμοποιήσω δικό μου
υλικό και σημειώσεις, να αξιοποιώ τον προτζέκτορα για διαδραστικό μάθημα με
χρήση υπολογιστή και να ξεκινήσω την ύλη από την αρχή, καθώς διαπίστωσα
ότι το επίπεδο του τμήματος ήταν σε πολύ χαμηλό σημείο.
Μέχρι τον Απρίλιο του 2025, οι μαθητές του τμήματος (τρία άτομα) είχαν
παρουσιάσει πολύ σημαντική πρόοδο και ήταν σε θέση να ανταποκρίνονται
δυναμικά στις απαιτήσεις του μαθήματος.
Το μάθημα άφησε πολύ θετική εντύπωση (τόσο στους μαθητές, όσο και στους
γονείς), και ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από άλλους μαθητές για
συμμετοχή στην καλοκαιρινή προετοιμασία του 2025
Μετά την εμπειρία μου στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Αγίου Δημητρίου, αποφάσισα να
συνεχίσω την πορεία μου στον τομέα της εκπαίδευσης αναλαμβάνοντας θέση στο Ιδιωτικό
Φροντιστήριο Πυρσός.
Εκεί είχα την ευκαιρία να διδάξω μαθηματικά σε ένα τμήμα Α’ Γυμνασίου λόγω
του περιορισμένου χρόνου που διέθετα από τα ιδιαίτερα μαθήματα.
Για τη σχολική χρονιά 2024–2025 η συνεργασία παραμένει ανοιχτή, αν και λόγω
διαφοράς στα διαθέσιμα ωράρια δεν υπήρξε φέτος ανάληψη τμημάτων.
Η συνεργασία αναμένεται να συνεχιστεί κανονικά από το 2025–2026.
Η εργασία αυτή μου έχει προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των
μαθητών Γυμνασίου, καθώς και την ικανότητα να προσαρμόζω τις μεθόδους
διδασκαλίας μου ανάλογα.
Από τον Σεπτέμβριο του 2022 ένιωσα την ανάγκη να αποκτήσω ένα επίσημο χαρτί
προϋπηρεσίας.
Ανέλαβα για αρχή ένα χαμηλό σε επίπεδο τμήμα της Α΄ Λυκείου και μέσα στο
πρώτο τετράμηνο, οι οκτώ (8) από τους έντεκα (11) μαθητές του τμήματος
κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του μαθήματος της Άλγεβρας.
Την επόμενη χρονιά (2023-24) ανέλαβα το ίδιο τμήμα για το μάθημα της Άλγεβρας
Β’ Λυκείου και τα αποτελέσματα ήταν εξίσου θετικά.
Σελίδα 2 από 4
Τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς (2023-24) ανέλαβα ένα τμήμα Γ’ ΕΠΑ.Λ. στα
Μαθηματικά. Ήταν μια δύσκολη αποστολή: το επίπεδο του τμήματος ήταν χαμηλό
και έπρεπε μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες να καλυφθεί όλη η ύλη, ώστε να ξεκινήσει
η ουσιαστική προετοιμασία για τις Πανελλήνιες. Μέσα από αυτή την εμπειρία
έμαθα να διαχειρίζομαι τον χρόνο με απόλυτη προτεραιότητα στις ανάγκες του
μαθητή, να ξεχωρίζω τι έχει αληθινή αξία και να εστιάζω σε αυτό, αφήνοντας στην
άκρη οτιδήποτε περιττό.
Έρχομαι με πολύ καλές συστάσεις τόσο από γονείς, όσο και από το ίδιο το
φροντιστήριο. Αυτή η εμπειρία έχει ενισχύσει τις οργανωτικές μου ικανότητες και
την ικανότητα να διαχειρίζομαι πολλαπλές ευθύνες αποτελεσματικά δουλεύοντας
για το κοινό συμφέρον, χωρίς να έχω το προσωπικό κέρδος στις προτεραιότητες
μου
Από το 2018 μέχρι και σήμερα παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα στα Μαθηματικά σε
όλες τις τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου, καθώς και στα μαθήματα Αρχές
Οικονομικής Θεωρίας (Α.Ο.Θ) και Πληροφορικής (Α.Ε.Π.Π.), με συνεχή ανερχόμενη
πορεία, έχοντας αναλάβει περισσότερους από 40 μαθητές.
Την ακαδημαϊκή χρονιά 2024 - 25 ξεκίνησα να αναλαμβάνω φοιτητές οικονομικών
σχολών, σε μαθήματα που σχετίζονται με τις σπουδές μου, όπως τα οικονομικά
μαθηματικά και η Στατιστική.
Σε κάθε τάξη και κάθε μάθημα που διδάσκω, υπάρχουν προσωπικές σημειώσεις –
βιβλία, άνω των 250 σελίδων.
• Έχω δημιουργήσει μια εκπαιδευτική κοινότητα στην πλατφόρμα του Discord, μέσω
της οποίας οι μαθητές μου έχουν άμεση πρόσβαση σε υλικό θεωρίας, ασκήσεων
και προσωπικών σημειώσεων, υποστηρίζοντας έτσι αποτελεσματικά τη μελέτη και
την οργάνωσή τους.
*Έτος εισαγωγής 2025
Περίοδος αποφοίτησης: Σεπτέμβριος 2027
Επίπεδο | Online | Έδρα | Κατ' οίκον |
---|---|---|---|
Αρχές Οικονομίας | |||
Λύκειο - Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής | 25 € | - | 25 € |
ΕΠΑ.Λ - Επιλογής | 25 € | - | 25 € |
ΕΠΑ.Λ - Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας | 25 € | - | 25 € |
Μαθηματικά | |||
Γυμνάσιο | 20 € | - | 20 € |
Λύκειο - Γενικής Παιδείας | 20 € | - | 20 € |
Λύκειο - Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής | 25 € | - | 25 € |
ΕΠΑ.Λ - Γενικής Παιδείας | 20 € | - | 20 € |
Πληροφορική | |||
Λύκειο - Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής | 25 € | - | 25 € |
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σου. Μάθε περισσότερα στην Πολιτική Απορρήτου.
Το Prime Teacher είναι η ψηφιακή πλατφόρμα όπου η τεχνολογία συναντά την εκπαίδευση. Η αποστολή μας είναι διπλή: Να εξοπλίσουμε τον εκπαιδευτικό με σύγχρονα εργαλεία που του εξοικονομούν χρόνο από τα διαδικαστικά, ώστε να αφοσιώνεται σε ό,τι μετράει — να διδάσκει, να εμπνέει, να διαμορφώνει ζωές — , και να προσφέρουμε στον μαθητή την υποστήριξη που χρειάζεται για να ανακαλύπτει, να δημιουργεί και να εξελίσσεται υπό την καθοδήγησή του.